Momentul meu de rasfat dulce, fara zahar


   Dragii mei, sarbatorile se apropie cu pasi repezi si cred ca fiecare dintre noi are nevoie de un moment de respiro. In fiecare an faceam totul in viteza fiindca timpul nu imi permitea sa ma lungesc
si eram intr-o continua miscare. Anul asta am decis sa incetinesc putin si sa ma bucur de momentul meu dulce, fara zahar cu prietenii de la Sweeteria. Asa ca ori de cate ori simt nevoia, las totul deoparte, imi fac un ceai, il indulcesc cu Dulcisor si savurez alaturi de el cateva patratele de ciocolata cu zmeura si matcha.
  Nu as putea spune ca am un produs preferat fiindca imi place toata gama Sweeteria, ador ciocolata , imi plac la nebunie alunele deghizate, iubesc cerealele (apropos, porridge-ul cu zmeura este fenomenal), iar despre napolitane pot sa va spun ca e bataie pe ele,  cremele tartinabile impreuna cu gemurile si dulceturile sunt grozave pe clatite sau chiar e o felie de paine dimineata.
   Daca va place cana mea, puteti castiga si voi una intrand in concursul Sweeteria - DETALII AICI.
   Recomandarea mea este sa savurati ori de cate ori simtiti nevoia un moment de liniste, un moment de rasfat dulce, fara zahar!































Comentarii