Quinoa dulce - cel mai simplu desert. :)


 Nu stiu cum sunteti voi, dar mie imi place coliva de nu mai pot. M-am tot gandit la omenii care
sufera de intolerante alimentare si mi-am zis ca daca m-as afla intr-o astfel de situatie sigur mi-ar fi dor de coliva. Am zis sa incerc sa fac o reteta de desert care sa semene cu coliva de grau dar sa fie din quinoa.  E ceva mai putin de lucru decat la coliva si rezultatul este cat se poate de apropiat ca si gust.


  Acum sper sa nu imi sariti in cap, stiu ca semnificatia religioasa a colviei este alta,  insa cred ca poate fi o varianta de desert cu putine ingrediente, de post, fara gluten, si posibil fara zahar, ce poate fi consumat si de catre persoanele care prezinta anumite intolerante.

 Sano Vita e un partener de nădejde când vine vorba de provizii sănătoase la preț accesibil, iar dacă le comandați direct de pe site-ul https://www.sanovita.ro/ primiți 15% reducere de fiecare dată când introduceți codul ''biochimistlacratita''.




Ingrediente:





Cum procedam:
1. Punem migdalele intr-un bol impreuna cu 50 ml apa calda pentru 2 ore. Separat punem curmalele la hidratat in 70 ml apa calda pentru 2 ore.
2. Scurgem apa de la migdale, punem migdalele in blender, adaugam curmalele cu tot cu apa in care au stat la hidratat si pulsam pana cand obtinem consistenta dorita.
3. Spalam quinoa in 4-5 ape, apoi o punem la inmuiat in 300 ml apa pentru 2 ore. Scurgem apa, turnam quinoa intr-un vas neaderent, apoi turnam peste quinoa 300 ml apa rece si punem la fiert conform instructiunilor (12 min). Lasam sa se racoreasca 5 minute, apoi turnam pasta de migdale si curmale, esenta de rom/migdale si amestacam bine. Daca simtiti nevoia mai puteti adauga o lingurita de zahar brut.




4. Turnam compozitia pe un platou si introducem la rece pentru 4 ore, decoram cu pudra de cacao.
Nota! Puteti adauga si miez de nuca.

S-aveti pofta!






x









Comentarii