Aperitiv cu brânză, somon și caviar


   Dragii mei, după cum știți îmi place foarte mult să realizez aperitive. Mi se pare foarte relaxant,
chiar dacă la o primă vedere poate părea migălos, vă asigur că nu este. Aceste aperitive cu somon și caviar se realizează ușor și se mănăncă la fel de ușor. 
http://unicorn-naturals.ro/

   Turtițele de ovăz cu brânză sunt ideale pentru acest tip de aperitiv. Le-am descoperit pe Unicorn-Naturals.ro cu ajutorul Mădălinei, și tare mă bucur! Fără pic de modestie vă spun că sunt minunate
 Pâinicile din ovăz produse de Nairn's (brand scoțian cu mai bine de un secol de tradiție și experiență) sunt realizate din ovăz de cea mai bună calitate și au o serie întreagă de plusuri:
  • Fără făină – potrivite pentru persoanele cu intoleranță la grâu;
  • Nu conțin zahăr.
  • Sursă de energie – ideale pentru persoanele ocupate;
  • Conferă senzația de sațietate pe durata întregii zile – te ajută să sari peste snack-urile nesănătoase dintre mese (confirm lucrul acesta, două, maximum trei turtițe sunt suficiente pentru a te simți sătul)
  • Ajută la menținerea unui echilibru al nivelului zahărului din sânge – lucru extrem de important în cazul diabeticilor;
  • 100% Natural - nu conțin uleiuri hidrogenate, organisme modificate genetic, coloranți, potențiatori de gust, conservanți sau alte chimicale. De asemenea, pâinicile și crackerșii nu conțin zahăr adăugat.
   Dacă v-am făcut poftă le puteți achiziționa din magazinele Carrefour, MEGA IMAGE, Kaufland, DM, Bebe Tei, Naturalia sau online, pe Diverta.ro, AlimenteSpeciale.ro și BioPlanet.
 

Ingrediente:

  • 15 buc pâinici din ovăz cu brânză, Nairn's
  • 250 g feta
  • 100 g smântână (20% grăsime)
  • 100 g iaurt grecesc
  • 250 g ricotta
  • 50 g ardei kapia
  • un mănunchi chives (10 g)
  • 100 g somon sălbatic 
  • 50 g icre negre
  • castravete fabio


Cum procedezi:

1. Pasează brânza feta cu iaurtul și cu smântâna cu ajutorul unui blender vertical. Adaugă ricotta și amestecă bine cu o spatulă. 


2. Tai ardeiul kapia cubulețe (mărunt). Toci frunzele de arpagic mărunt și adaugi totul peste crema de brânză. 
3. Torni crema într-un poș cu dui mare (stea deschisă am folosit eu) și șprițezi pe fiecare turtiță de ovăz
4. Pui câte o feliuță de somon afumat sau câte o linguriță de icre negre și ornezi cu foi de chives și cu felii subțiti de castravete.

S-aveți poftă! 
Notă: Dacă îți pare prea sărată poți înlocui o parte din brânza feta cu ricotta. 
          Eu am tăiat somonul fâșii și l-am împletit, însă dacă găsești un somon feliat mai subțire îl poți  rula. :)























Comentarii