Cereale Green Sugar




 Cand esti blogger culinar ai avantajul de a gusta din produse care inca nu s-au lansat pe piata. Asa a fost si
cu noua gama de produse marca Green Sugarcerealele Green Sugar, 100% sanatoase, 100% naturale, 100% românesti (produse din materie prima de la producatori romani!), 100% delicioase, indulcite natural.
    Cand am aflat de vestea cea mare nu am stat deloc pe ganduri si am zis ca e musai la se incerc (fie vorba intre noi, am ingerat cantitati uriase de zahar la sarbatori care mi-au adus cateva kilograme de care vreau sa scap). Abia asteptam sa le incerc, atat eu cat si copiii mei.
  Nu va pot spune cat de incantata sunt de ele, atat eu cat si deliciosii mei. Atomicul meu s-a indragostit definitiv de ele si ma bucur ca in acest fel reducem cantitatea de zahar inlocuindu-l cu gustari sanatoase si delicioase.  Sunt ideale pentru mic-dejunurile in familie, si poti sa le "asortezi" dupa preferinta cu lapte (inclusiv lapte vegetal), iaurt, fructe. 
  Fara lipsa de modestie va spun ca SUNT CELE MAI BUNE CEREALE! Si copiii mei sunt de aceeasi parere. 
    Stiti ca cei mici spun adevarul, iar gurita atomicului meu a grait  astfel "Sunt innebunit dupa cerealele acestea. Cand mai primesti ca sunt grozave?! Cele mai bune pe care le-am mancat vreodata! " 

 Asteptam cu nerabdare sa va dau vestea ca sunt disponibile pe pagina Green Sugar.

Noua gama de produse Green Sugar este formata din:

Green Sugar Fulgi de porumb - fara zahar adaugat, din faina de porumb, indulcite natural cu Green Sugar.

 




Green Sugar Sferik - fara zahar adaugat, din faina neagra de grau, faina de porumb si cacao cu continut redus de grasime, indulcite natural cu Green Sugar.

Green Sugar Musli - fara zahar adaugat, cu fulgi de ovaz, faina neagra de grau, cuburi de mere, fulgi de porumb, ghimbir, scortisoara, indulcite natural cu Green Sugar.

Green Sugar batoane cereale cu cacao - fara zahar adaugat, din faina neagra de grau, tarate de grau si cacao cu continut redus de grasime, indulcite natural cu Green Sugar.





Green Sugar batoane musli cu lapte - fara zahar adaugat, din faina neagra de grau, tarate de grau, extract de catina si stafide, indulcite natural cu Green Sugar.






   Batoanele musli cu lapte si musli cu ciocolata sunt ideale de luat la pachet, atat la birou , scoala sau de ce nu la sanius. 
 Noi ne-am distrat maxim la sanius, iar cand am constata ca ne lasa puterile am apelat la batoanele musli. 

Avem si un GIVEAWAY fain pentru fanii blogului, care consta in urmatoarele:
1 cutie corn flakes
1 cutie Sferik
3 batoane Green Sugar (doua cu musli si unul cu ciocolata)
 Stati pe faza fiindca concursul se va desfasura zilele astea pe pagina de facebook a blogului. 

Iata si cum am servit noi aceste minunatii:

 Sferele cu cacao le-am servit cu lapte, si uneori, la ceas tarziu de seara copii s-au infns direct in cutie, fara a le mai combina cu ceva.






   Musliul crocant mi-a placut grozav si l-am servit uneori cu lapte, alteori cu iaurt. :)










  Batoanele cu cereale si cacao au fost de departe preferatele copiilor. Si ambele tipuri de batoane le-am servit la o portie de sanius. :)





  Batoanele musli  le-am devorat cu atata satisfactie. :)




    Iar fulgii de porumb ne-au placut in diferite feluri, cu iaurt, cu fructe, simpli.









Comentarii