Trufe cu cacao si nuca de cocos (de post)


      De ceva vreme testez lapte instant de cocos, e fabulos! Pe cuvant! Trufele acestea cu aroma pregnanta
de cocos sunt nemaipomenite.
   Le-am facut de nenumarate ori de cand am descoperit laptele instant de cocos. Sunt atat de bune, incat dau dependenta. Nu sunt tocmai dietetice, dar din cand in cand meritam un rasafat.

  
.Ingrediente:
  • 200 g zahar
  • 80 ml apa
  • 60 ml ulei de cocos
  • 200 g lapte praf de cocos
  • 100 g cacao
  • 180 g fulgi de nuca de cocos 

Cum procedam:
1.  Intr-un vas neaderent punem zaharul impreuna cu apa, amestecam si punem vasul pe foc mic. Amestecam pana cand se dizolva zaharul. Tinem lichidul pe foc pana cand bobita de sirop este perfect legata (ca la dulceata).
2. Oprim focul si adaugam uleiul de cocos. Amestecam bine.
3. Amestecam laptele de cocos cu  40 g cacao si il incorporam cu un tel in sirop. Lasam compozitia sa se raceasca complet (eu am lasat-o pana a doua zi la frigider apoi am scos-o si am incalzit-o putin, cat sa se dezlipeasca de fundul vasului).
4. Inglobam mai intai (prin framantare) 100 g fulgi de cocos, apoi 20 g cacao, 30 g fulgi de cocos, apoi inca 20 g cacao, si in final inca 50 g fulgi de cocos.
5.  Introducem in frigider pentru 30 minute. Scoatem compozitia de la frigider, ruoem bucatele din ea si formam bilute pe care le vom tavali prin nuca de cocos. Punem trufele pe un platou si le introducem in frigider pana in momentul servirii.


































Comentarii