Crema de ardei copt si dovlecel la gratar

    Supele crema sunt favoritele noastre si cand spun ale noastre ma refer la partea femimina a familei fiindca
baietii sunt mai reticenti. Chiar daca intr-un final mananca supe crema mai de voie mai de nevoie, nu se dau in vant dupa ele. Eu si cu fiica-mea in schimb suntem topite dupa cremele de legume si la fel de topite suntem si dupa dovleceii facuti la grill. Si uite asa mi-am zis ca daca tot ne plac lucrurile astea poate ar fi bine sa le combin sa vedem ce iese. Ei bine iese o minunatie de supa, care noua ne-a placut la nebunie! 


Ingrediente:
  • 1 dovlecel potrivit
  • 3 ardei kapia (mari) copti
  • 5 cartofi potriviti
  • 1 morcov potrivit
  • 2 cepe
  • 1.2 l apa
  • sare (dupa gust)
  • ulei de masline
  • 1 lingurita ierburi aromate

Cum procedam

1. Spalam dovlecelul si il taiem felii de 1 cm pe lungime (fara a curata coaja, o curatati numai in cazul in care e batraior), il punem intr-un vas si il stropim cu o lingura de ulei de masline extravirgin. Amestecam feliile de dovlecel cu ierburile aromate si cu putina sare. Incingem o tigaie grill si coacem feliile de dovlecel cate 2-3 minute pe fiecare parte, sau pana cand vedeti ca au capatat urmele caracteristice. Pastram 1 felie pentru decor, pe care o vom taia fasii.
2. Spalam si curatam cartofii, morcovul si cepele si le punem la fiert in apa cu sarecand se formeaza spuma o luam. Cand sunt fierte legumele adaugam dovlecelul si mai lasam 2-3 minute.
Taiem o jumatate de ardei si un morcov fasii pentru decor iar restul ii folosim in crema.
3. Scoatem legumele si le punem in blender impreuna cu ardeii copti (cred ca nu mai e cazul sa spun ca decojiti si fara cotor si seminte) si putina supa si blenduim pana obtinem consitenta dorita.  

Nota: 1. Eu am pastrat 2 cartofiori si i-am zdrobit manual pentru oleaca de consistenta rugoasa, dar voi faceti cum preferati.
          2. Daca nu va plac barabulele le puteti inlocui cu unul, doi dovlecei tineri.













Comentarii