Vitamin Tea - Ceai vitaminizat


V-am vorbit despre Green Sugar Blogger, competitie anuala sustinuta de domnul acela cu calitati de care va
povesteam ieri. :) Tot in prezenta acestui domn select am savurat si o bautura delicioasa.
  Banuiesc ca ati auzit de apa vitaminizata, asa ca am decis sa fac un ceai de cimbrisor (fiindca intamplator am racit in perioada aceasta si fiindca imi place la nebunie aroma acestuia) si sa-l vitaminizez.  Sotul meu exclama intr-una "Cat e de bun!, Cat e de bun!". :)

Ingrediente:
  • 20 g cimbrisor proaspat
  • 1.5 l apa
  • 10 plicuri Green Sugar
  • 1 piersica
  • 100 g cirese 
  • 2 fire menta
  • 30 flori de iasomie
  • 1 lamaie
  • 1 lime
  • 3 felii ghimbir proaspat

Cum procedam:
1. Spalam si uscam florile si fructele.
2. Intr-un vas fierbem apa si adaugam 10 g de cimbrisor, oprim focul si acoperim vasul cu un capac si lasam la infuzat 10 minute.  Strecuram ceaiul si il lasam sa se raceasca complet.
3. Intr-un vas incapator punem cimbrisorul proaspat, menta, florile de iasomie, ghibirul, ciresele spalate si curatate de codita, taiem piersica, si lamaia verde si le punem in vas. Jumatate din lamaia galbena o stoarcem si punem zeama in vas, iar jumatatea ramasa o feliem si o punem tot in vas. Peste toate acestea turnam ceaiul amestecat cu indulcitorul si lasam la macerat 12 ore (eu l-am lasat la temperatura camerei, dar puteti sa-l puneti in frigider).

S-aveti pofta!























Comentarii