Spaghetti cu smantana si legume















   Dragilor, am creat o noua reteta cu care particip la campania  Iubim si Daruim cu Schar, initiata de
Schar si Celiaci.ro. Nu e un secret ca-mi plac pastele cum nu e secret ca-mi place branza. Sunt mai mult branzivora decat carnivora, de aceea veti gasi pe blog cu preponderenta retete "branzoase". :P
  Fratele meu a venit cu ideea de paste carbonara, insa eu le-am facut my way - fara carne si ou. :) Sunt usor de preparat, si la fel de usor de mancat, si nu pica greu digestiei.  ;)
Enjoy!

Nu uitati de concurs - detalii AICI.



Ingrediente:
  • 250 g spaghetti Schar
  • 1/2 ceapa medie (curatata
  • 1/2 morcov (curatat)
  • 1 lg + 1 lgt ulei masline
  • 200 g smantana pt gatit
  • 2 mini-ardei grasi
  • 1 bulb fenicul
  • sare 
  • cascaval 

Cum procedam:
1. Infierbantam un vas cu apa in care punemo lingurita de sare, si punem pastele la fiert conform instructiunilor de pe ambalaj. Intre timp ne  ocupam de sos.
2.Taiem ceapa cubulete, iar morcovul si ardeii fasii.
3. Incingem un vas neaderent, punem o lingura ulei de masline si ceapa taiata cubulete si o calim pana devine translucida. Adaugam fasiile de morcov si de ardei, si le calim 1-2 minute. Adaugam smantana si putina sare, amestecam si lasam sa fiarba pana se ingroasa (1-2 minute). 
4. Incingem gratarul, taiem bulbul de fenicul si il stropim cu uleiul de masline ramas (1 lgt) si asezonam cu sare. Punem bucatile pe gratar cate 1-2 minute pe fiecare parte.
4. Scurgem apa din paste si le amestecam cu sosul, deasupra razuim cascaval. 





















Comentarii

  1. Chiar faine, si mie imi plac mai mult cu branzeturi decat cu carne! Bravoo! Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Apetisant, gustos si sanatos. Felicitari !
    O reteta usoara, colorata si cu gust. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.