Crostini cu urzici, mozzarella si ou posat

   Cred  ca v-am mai povestit, dar daca nu v-am zis va spun acum ca am o slabiciune pentru urzici.
Saptamana aceasta am fost la tara si am cules urzicute, nu multe ce-i drept, fiindca de-abia au inceput sa creasca si m-am gandit sa fac un soi de pesto, din care lipsesc semintele de pin. :)


Campania  Iubim si Daruim cu Schar organizata de Schar si Celiaci.ro, dedicata atat persoanelor cu intoleranta la gluten, cat si celor care isi doresc sa adopte un stil de viata sanatos,  continua toata luna februarie - detalii campanie AICI.
  Schar a pregatit un concurs nou in care puteti sa votati pe facebook retetele participante in campanie, le gasiti in albumul campaniei - click AICI pentru a le vizualiza si vota.



 Va astept la concurs   - click AICI pentru detalii.




Ingrediente
  • 8 buc crostini  fara gluten
  • 80 g urzici (un bol)
  • 1 ramura busuioc (3 g)
  • 1 lgt ulei masline
    1 lg smantana
  • sare
  • 8 oua de prepelita
  • apa, otet si sare pentru posat
  • 8 frunze frunze de busuioc
  • 8 buc baby mozzarella





Cum procedam:
1. Spalam urzicile in multe ape, pana cand eliminam toate impuritatile.
2. Punem apa la infierbantat intr-un vas impreuna cu 1/2 lingurita de sare, iar cand clocoteste punem urzicile si le lasam sa fiarba 5 minute. Le punem apoi intr-o sita la scurs 5 minute. 
3. Punem uzicile in vasul blenderului si le pasam impreuna cu ramurica de busuioc si cu uleiul de masline. 
4. Inglobam smantana in urzicile pasate cu ajutorul unei spatule si potrivim gustul de sare.
5. Intr-o cratita pregatim lichidul pentru posare: punem apa (500 ml) impreuna cu o lgt otet si o lgt sare. Spargem ouale de prepelita (fiecare ou in alt vas) pentru a fi mai usor de posat. 
6. Cand fierbe lichidul, reducem flacara la mic si cu o lingura creem un vartej in cratita. Adaugam cate un ou si il lasam la fiert 40-50 secunde, dupa care il scoatem cu o paleta pe un platou. 
7. Ungem feliile de crostini cu piure de urzici, punem cate un ou posat, o frunza de busuioc si cate o bucata de baby mozzarella.






















Comentarii

  1. Wow ! Am ramas fara cuvinte. Felicitari ! Recunosc ca nu mi plac urzicile dar aceasta reteta este foarte buna si merita incercata iar gustul urzicilor nu se mai simte si le pot manca. Multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.