Paine cu branza si ardei copt (fara gluten)


Despre campania MAI aproape de sanatate. Luna fara gluten Schar initiata de Dr. Schar in colaborare
cu Gourmandelle ,la care particip cu draga inima, v-am mai vorbit si in postarile trecute. Detalii despre campanie AICI.

Cu faina fara gluten pentru paine am mai lucrat si mi-a placut tare mult. Inca de pe atunci aveam in minte aceasta reteta si iata ca am reusit sa o realizez. Marturisesc ca nu am avut rabdare sa se raceasca si am taiat-o mancat-o asa calda.  :">
 


Ingrediente:

Pentru uns:
  • 1 ou mediu 
  • 1/8 lgt sare

Cum procedam:
1. Dizolvam drojdia in apa calduta.
2. Punem faina intr-un vas, facem o adancitura in mijlocul acesteia si turnam drojdia dizolvata, si sarea. Amestecam cu o lingura pana cand obtinem un aluat omogen.
3. Adaugam branza amestecata cu cimbrisorul, o inglobam cu o lingura. 
4. Taiem ardeii copti fasii si ii inglobam in aluat impreuna cu uleiul de masline. 
5. Tapetam o tava (17 cm diametru) cu hartie de copt si rasturnam aluatul in ea. Il nivelam si il lasam sa dospeasca 30 de minute intr-un loc ferit de curenti. 
6. Ungem painea cu oul batut cu putina sare si introducem in cuptorul preincalzit la 180 grade Celsius timp de 50 de minute, sau pana cand se rumeneste.


























Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.