Bezele cu nuca de cocos

   Sambata am prestat, la cererea piticotilor, bezele. Se fac usor si-s atat de bune ca se evapora imediat 
de pe farfurie. :))


  Ingrediente:
  • 3 albusuri de la oua mari (112 g)
  • 160 g zahar tos
  • 7 picaturi de otet
  • un praf de sare
  • 15 g nuca de cocos fin maruntita

Cum procedam:
1. Punem albusurile intr-un vas si le mixam cu sarea pana cand spuma formeaza creste moi.
2. Adaugam treptat zaharul, cate 2 linguri odata, si mixam de fiecare data pana cand se dizolva complet fiecare transa. Adaugam otetul si mixam compozitia pana cand se formeaza creste tari.
3. Inglobam nuca de cocos in compozitie cu ajutorul unei linguri.
4. Tapetam o tava cu hartie de copt, punem compozitia intr-un pos si formam bezele. Eu am vrut sa le fac in forma de inima, insa fii-miu si-a dorit cauciucuri :))) asa ca am facut si "cauciucuri".
5.  Introducem in cuptor pentru 30-40 min la 120 grade celsius.  Oprim focul si lasam tava in cuptor pana cand se raceste complet. 
 Daca le faceti sub forma de cosulete, pardon de cauciucuri :)) le puteti umple cu frisca, fructe sau orice va mai trece prin cap, numai dupa ce le-ati copt. Copiii mei le-au vrut cu dulceata de prune, iar eu nu m-am opus. :)

  Nota!
Albusurile trebuie sa fie la temperatura camerei.
Vasul folosit sticla sau inox trebuie foarte bine spalat, uscat si apoi degresat cu un servet inmuiat in otet.
In locul otetului puteti folosi zeama de lamaie.










Comentarii

  1. Bune "cauciucurile" astea ale tale! Buna idee sa adaugi nuca de cocos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe! Sunt cele mai frumoase bezele pe care le-am vazut! Muah!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deliciosa receta y unas fotos magníficas!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Alina! Ma bucur ca ai publicat in Comunidad Comer Especial, i mi face mare placere sa te vad pe acolo ;)
    Uite ca si eu optez pentru cauciucuri :)) si umplute cu gem, oh doamne, ce bunatate!
    un salut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare,
      Ma bucur ca-ti plac "cauciucurile". :)) Cat despre comunitate, imi place ca e calda si primitoare. Cu limba, de fapt cu scrisul, ma descurc mai greu ca n-am facut spaniola in viata mea, insa de inteles inteleg. :)

      Ștergere
  5. Buna ziua!
    Gemul se pune in "cauciucuri"dupa ce acestea sunt coapte,sau inainte de a le baga la cuptor? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare o reteta simpla sper sa-mi iese

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare o reteta usoara ,sper sa-mi iese incerc pt prima data ,sunt preferatele nurorii mele ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Noua ne plac cu nuci sunt nemaipomenite !nucile s-au terminat asa ca voi face ci nuca de cocos !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.