Cheesecake cu pere

   V-am mai zis cat de mult imi plac prajiturile cu branza? Desi pozele nu sunt concludente, va asigur ca
a fost o bunatate de prajitura care s-a evaporat cat ai zice "cheesecake". :P


   Ingrediente:
  • 100 g biscuiti simpli
  • 30 g ulei de palmier
  • 2 lg lapte
  • ..........
  • 1100 g  branza proaspata de vaci
  • 180 g zahar tos
  • 4 oua mici
  • 2 lgt scortisoara
  • 1/2 lgt sare
  • 4 pere mari - untoasa de bosc (600 g )
        Decor
  • 200 g smantana frisca
  • 1 lgt zahar

   Cum procedam:
1. Preincalzim cuptorul la 180°C.
2. Macinam biscuitii si ii amestecam cu uleiul de palmier si cu laptele, apoi punem totul intr-o tava (24 cm diametru) tapetata cu hartie de copt.
3. Intr-un vas mixam branza cu ouale, zaharul, scortisoara si sarea pana cand compozitia capata o consistenta fina. 
4. Curatam pere de coaja si samburi si le taiem cuburi.
5. Punem 1/4 din compozitie in tava, peste biscuiti. In compozitia ramasa punem perele, omogenizam cu o lingura si turnam totul in tava si introducem in cuptor pentru 50-60 min.

6. Dupa ce s-a copt o lasam la racit la temperatura camerei.
7. Mixam frisca lichida cu zaharul pana capata volum si consistenta, apoi ornam cheesecake-ul dupa preferinta. 

 S-aveti pofta!


  Nota!
 Daca doriti puteti pune o cantitate mai mare de biscuiti pentru a forma baza.
 Puteti inlocui cu biscuiti digestivi.






Comentarii

  1. Ce pofta mi-ai facut! Cred ca e super-delicios!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai uitat sa treci ouăle la ingrediente sau nu văd eu bine? Am citit de mai multe ori :).

    RăspundețiȘtergere
  3. cu asa bunatate mai cucerit, ador astfel de combinatii...!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos arata si nu ma indoiesc ca e delicios!

    RăspundețiȘtergere
  5. yammy! vreau si eu o feliuta, ca eu mi-s toata ziulica in masina si n-am timp de facut bunatati din astea!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut. Cu pere n-am incercat inca. Am pus-o pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  7. O minunatieeeeee....! Ce pofta mi-ai facut....
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.