miercuri, 18 septembrie 2013

Crema de mascarpone si ciocolata

     Stiti deja ca nu-mi plac cremele din comert, asa ca fara prea multa palavrageala, azi va prezint o vedeta din bucataria mea. O crema consistenta, ciocolatoasa si gustoasa.


    Ingrediente
  • 200 g ciocolata amaruie (50% cacao)
  • 200 g smantana pentru frisca
  • 3 galbenusuri (2 galbenusuri mari si 1 mediu)
  • 250 g mascarpone

   Cum procedam:
1. Intr-un vas non-aderent punem 150 ml frisca lichida la infierbantat, avand grija sa nu dea in fiert. 
2. Oprim focul, adaugam ciocolata rupta, lasam 1-2 min asa apoi invartim cu o lingura pana cand ciocolata se topeste complet.
3. Omogenizam galbenusurile si le turnam in compozitia fierbinte amestecand continuu. Lasam compozitia sa se racoreasca complet.
4. Mixam mascarponele cu 50 g frisca lichida, iar apoi incorporam totul in compozitia cu ciocolata. 
5. Introducem crema la frigider pentru cateva ore (cel putin 4).

  Puteti sa o serviti simpla sau sa o folositi la prajituri si torturi.

 Nota!
 Folositi ciocolata de calitate.
 Daca nu sunteti fan ciocolata amaruie puteti folosi ciocolata cu lapte.








10 comentarii:

  1. As mannca-o pana la ultima lingurita!! O bunatate!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si Diana mea este foarte amatoare de crema aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja imi imaginez crema pe un cupcakes :) pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult crema. Este super cremoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello,

    We have launched a new site http://ipinrecipes.com/ where you can pin and share recipes you like. We would be delighted if you could register your blog to iPinRecipes so that our users can pin, share and enjoy your recipes.

    Regards
    iPinRecipes Team

    RăspundețiȘtergere
  6. Se poate folosi ca și frosting sub fondant?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti pot spune fiindca nu am lucrat cu fondant si nu stiu in ce conditii se aplica acesta.

      Ștergere
  7. Daca o folosesc la tort, oare este suficienta pentru unul de 28 cm?

    RăspundețiȘtergere
  8. Depinde cum vrei sa o folosesti, in interior sau exterior. Si mai depinde de grosimea stratului pe care vrei sa il obtii. Eu am folosit-o la tort de 24 cm, dar am facut portie dubla. http://bucatarealalaplesneala.blogspot.ro/2013/10/tort-cu-crema-de-zmeura-si-mascarpone.html

    RăspundețiȘtergere

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita.gmail.com.