Happy 1st blogiversary!

   

    Fix acum un an postam stangace prima reteta pe blog. Pe atunci nu gandeam ca blogul va lua atata
amploare si ca voi avea atatia cititori prieteni. Ma gandeam ca va fi un soi de caiet cu retete online pe care il voi rasfoi ori de cate de cate ori voi avea nevoie, asta pentru ca deseori retetele scrise pe caietele obisnuite le rataceam :)) inca mai fac asta :"> si nu cred ca sunt singura :P

   A fost un an frumos, plin de experiente minunate. 
Un an in care am crescut frumos zic eu.
Un an in care m-am lasat purtata de pasiune si am experimentat lucruri noi. 
Un an in care am invatat o multime de lucruri frumoase.
Un an in care mi-am facut muuulti prieteni pe care mi-as dori sa-i intalnesc, 
sa-i strang in brate si sa-i pup apasat.
 Dragilor va multumesc ca mi-ati fost alaturi in acest an,
 ca m-ati "tras de urechi" cand a fost cazul, ca m-ati apreciat sau nu. Va pupacesc si va imbratiesz viesnic (cum ar spune o prietena draga)!
La final de poveste sper ca vom trai fericiti pana la adanci batraneti. 
La multi ani, Blogarelule!  

Fetita mea a scris si a desenat ceva ca sa marcheze momentul, iar eu in agitatia creata n-am observat ca nu e scris corect. Pana la urma gestul e important. :* <3



La prima felie a aparut si dovada de iubire fara sa interventia cuiva. :)
Cred ca am descoperit un nou trend :))) ghicitul in prajituri. :))

Comentarii

  1. La multi ani blogule! ;) Sa ai parte de multe retete frumoase si delicioase, iar stapana ta sa fie sanatoasa si sa te tina si pe tine multi ani de acum incolo in picioare :D
    Frumos tortul ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani blogului tău! La cât mai multe realizări frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multe, multe, multe postari delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tort!
    La multi ani cat mai frumosi si cu cat mai multe retete delicioase :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi, multi ani! Tu sa fii sanatoasa si blogul sa creasca asa cum vrei! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani si astept cu narabdare inca un an plin de bunataturi!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani si multe retete gustoase in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani si la cat mai multe retete delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani gustosi si frumosi. Foarte frumos tortulet ai facut! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. La cat mai multi ani frumosi si plin de experiente una mai buna decat cealalta!te pupam

    RăspundețiȘtergere
  11. Que delicia de pastel... felicidades!!!
    Saluditosssssssss

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.