Biscuiti cu scortisoara, de post


   Va promiteam aseara reteta "melcisorilor" cu scortisoara. Noi am fost tare incatati de ei. Piticul meu
s-a distrat grozav participand activ atat la producerea lor, cat si la paparea lor. :))
    Ingrediente
  • 520 g faina de grau
  • 120 g zahar pudra
  • 250 ml apa
  • 3 lgt scortisoara pudra
  • 1/2 lgt ghimbir pudra
  • 120 g banana (1 banana decojita)
  • 1 lg ulei
  • 1 lg zeama de lamaie
  • 1 lgt bicarbonat de amoniu
  • 1/8 lgt sare

   Mod de preparare: 
1. Amestecam faina cu zaharul, sarea, bicarbonatul, scortisoara si ghimbirul pudra. 
2. Incorporam apoi apa, banana zdrobita, uleiul si zeama de lamaie framantam pana la obtinerea unui aluat omogen. 
3. Punem aluatul intr-o folie alimentara si il introducem pentro o ora in frigider (daca nu aveti timp puteti sari acest pas).
4. Preincalzim cuptorul la 200°C.
5. Taiem cate o felie cu latimea de 2-3 cm din cilindrul de aluat, pe care o rulam (e acelasi procedeu ca la colaci), luam de un capat si rasucim sub forma unei cochili. Eu am facut dintr-o singura felie cate 2 melcisori, depinde de cat de mari ii vreti. ;) 

6. Punem biscuitii in tava tapetata cu hartie de copt si introducem in cuptor pentru 10 min. 

  S-aveti pofta!  

  Nota!
  Daca vreti mai puteti adauga zahar dupa gustul vostru pentru ca nu sunt foarte dulci.






 

 
 

Comentarii

  1. Cei mai buni biscuiti sint cei pregatiti de mami.
    Sint facuti cu grija, cu iubire, si contin cele mai bune ingrediente.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimi.Am sosit si eu la biscuitii astia buni!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce simpatic e baietelul tau, asa se intampla si noi in casa cand fac biscuiti :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) De ceva timp nu pot gati nimic daca nu-i langa mine "sa ma ajute".

      Ștergere
  4. Ce misto arata! Imi place scortisoara. MMmmmm!
    Si un puiuc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buni si aromati. Hotii la biscuiti! Tare scump baietelul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buni biscuiteii :) Pupici baietelului :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.