Mini-tarte cu branza de capra - Mini Goat Cheese Tarts


    Acum muuult ceva timp am castigat un concurs in care premiul pus la bataie a fost branza de capra
produsa de La Colline.  Abia asteptam sa ajunga coletul fiindca aveam multe planuri cu branzica. Coletul a ajuns, am facut ce mi-am propus insa n-am mai apucat sa postez reteta ca si multe altele care isi asteapta cuminti randul. In semn de multumire am creat ceva delicios.
   Veti zice ce m-a apucat cu branza de capra si cu zmeura, ei bine va zic ca e o combinatie de-a dreptul surprinzatoare. Eu una dupa ce am gustat n-am putut sa ma mai opresc. E dementiala de-a dreptul ce sa mai, dar ca sa nu ma credeti pe cuvant zic sa incercati si apoi sa-mi spuneti cum vi s-a parut. Eu cu siguranta voi reface aceste minunatii pentru ca sunt prea bune fratilor, prea bune.
 

   Ingrediente

   Aluat - pentru 8 cupe
  • 41 g zahar pudra
  • 147 g faina
  • 28 g amidon de porumb
  • 50 ml lapte gras
  • 1 lg ulei palmier

   Umplutura
  • 250 g branza de capra proaspata
  • 150 ml frisca lichida indulcita (vegetala)
  • 18 g zahar pudra
  • branza + 1 lg frisca _ zahar

   Decor
  • zmeura 
 
  Am observat ca unii dintre voi vocifereaza in privinta cantitatilor. Daca doriti un produs de calitate acestea trebuie respectate intocmai, daca nu, atunci le puteti rotunji eu n-am nimic impotriva. ;)

Cum procedm:

  Cupe
1. Amestecam zaharul pudra cu faina, amidonul de porumb, laptele si uleiul de palmier si framantam pana cand aluatul devine omogen. Infoliem aluatul si il dam la frigider  minim 1 h.
2.  Preincalzim cuptorul la 200°C.
3. Scoatem aluatul, il taiem in doua si il intindem foarte bine intre doua foi de copt. Il taiem cu o forma rotunda de 10 cm, apoi mai intindem odata inainte de a pune in formele de tarta. 
4. Punem cercul de aluat in forma de tarta si-l apasam binisor cu degetele. Intepam aluatul din loc in loc de 2, 3 ori (cel care ajunge pe fundul tavii) cu o furculita. Punem o folie de aluminiu peste aluat si punem in ea orez sau fasole boabe.
5. Introducem formele in cuptor pentru 10-15 min (sau pana cand observam ca marginile s-au rumenit). Le scoatem si le lasam la racit inainte de a le umple.

   Umplutura si Asamblare
1. Amestecam branza de capra cu 2 lg de frisca lichida si cu zaharul.
2. Separat, batem restul de frisca pana cand capata volum si consistenta.
3. Incorporam frisca batuta in branza de capra cu ajutorul unei spatule.
4. Punem umplutura intr-un sac poche si umplem cupele din aluat. Ornam cu zmeura.

 Nota!
 Eu am avut zmeura congelata, dar puteti folosi proaspata. Puteti folosi si alte fructe.
 

  S-aveti pofta!




Comentarii

  1. Si frumoase si delicioase! Da, branza de capra si zmeura merg foarte bine! Am incercat si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare dragalase sunt tartele tale..Nu am mai mancat branza de capra, dar o prajiturica as gusta!O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt tare frumusele tartele tale. De bune, nu ma indoiesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt,cu siguranta si delicioase!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arată! Cred că au fost şi delicioase :) Trebuie încercată combinaţia brânză de capră + zmeură.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zic ca-i musai de incercat! Eu abia astept sa mai fac rost de niste branzica de capra ca sa mai fac. :D

      Ștergere
  6. Dragute foc iar branza de capra e pe lista favoritelor!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.