Cartofi Duchesse



   Minunatii cartofi Duchesse usori ca un fulg si grozav de gustosi. Cine poate sa le reziste?! Nici
macar eu care nu sunt o impatimita a cartofilor nu am putut rezista. Merg de minune cu un copan bine rumenit si aromat.  Trebuie sa spun ca m-a tentat sa pun si mozzarella in ei, dar n-am facut-o. Data viitoare mozzarella e un "must", iar atunci voi reveni cu un update. :P

   Ingrediente

  • 1 kg de cartofi decojiti
  • 150 g unt nesarat  (82 % grasime)
  • 1 ou
  • 2 galbenusuri
  • 1 lgt sare
  • 1/2 lgt piper
  • ........
  • apa pentru fiert cartofii

   Cum procedam:

1. Taiem cartofii in 4, ii spalam si ii punem la fiert.
2. Preincalzim cuptorul la 200°C.
3. Scurgem apa, ii zdrobim bine apoi incorporam untul. Inainte de a trece la pasul urmator, lasam sa se racoreasca putin.
4. Incorporam oul, galbenusurile si sarea.
5. Pregatim o tava tapetata cu hartie de pergament, punem compozitia intr-un pos si formam "bezele".
6. Introducem in cuptor timp de 8-10 min.
 7. Sunt serviti ca garnitura.
S-aveti pofta!

Later Edit

   Am facut din nou aceasta garnitura, am pus mozzarella (80 g) la 400 g cartofi + g  unt nesarat si am lasat in cuptor 15-20 min. Pot sa spun ca sunt mult mai gustosi decat in varianta simpla. Cei din imaginile de jos sunt facuti cu mozzarela. ;)








Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.