Brownie cu goji si capsune


   
  M-am gandit sa pasim in prima zi de primavara timida ce-i drept cu un dulce inmiresmat de fructele
goji. Cred ca deja ati observat ca am folosit aceste fructe in multe retete. Nu pot spune decat ca le ador  si nu ma satur sa le folosesc in tot felul de combinatii. De data aceasta am ales sa le combin cu capsunele si taaare ne-a placut rezultatul. La aspect am dat-o in bara, dar va asigur ca gustul este desavarsit.  Va urez o primavara dulce, colorata, cu speranta si bucurii!

    Ingrediente
  • 3 oua
  • 150 g zahar tos
  • 50 ml ulei
  • 110 g faina
  • 20 g cacao
  • 1 lgt rasa praf de copt
  • 90 g capsune din sirop
  • 2 lg fructe goji
.............
  • cacao si unt pentru uns tava
  • 1 lg cacao
  • 1 lg fructe goji pentru decor

1. Preincalzim cuptorul la 190°C
2. Separam albusurile de galbenusuri.
3. Batem albusurile spuma cu praful de sare. Inglobam apoi 80 g zahar in albusuri mixand pana la dizolvarea acestuia.
4. Mixam galbenusurile cu restul de zahar pana cand culoarea devine galben pal. 
5. Inglobam uleiul in galbenusuri cu mixerul la viteza mica.
6. Amestecam, cu grija, galbenusurile batute cu albusurile.
7. Amestecam faina cu cacaoa si cu praful de copt si le cernem in compozitie. Le inglobam cu ajutorul unei spatule, cu putine miscari ca sa nu isi piarda volumul.
a
8. Punem compozitia intr-o tava cu diamtrul de 22 cm unsa cu unt si tapetata cu cacao. 
9. Capsunele scurse  (eu am dat si fructele goji - ramane la latitudinea voastra daca le dati si pe acestea sau nu) le dam prin cacao, apoi le punem deasupra compozitiei.
10. Introducem tava in cuptor 40 min (incercati blatul cu o scobitoare, daca iese curata inseamna ca e copt).
    S-aveti pofta!

  P.S. Din pacate pozele nu sunt de mare ajutor pentru ca era seara cand le-am facut. Speram ca va mai ramane o bucata si pentru a doua zi ca sa fac poze pe lumina, dar asta nu s-a intamplat. :D





Comentarii

  1. O primăvară frumoasă și ție, Alina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc o primava frumoasa si dulce ca prajiturica ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata grozav!!!O primavara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce buna o fi... Nu refuz o portie!!!
    Pupici si-o primavara minunata!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu refuz o feliuta, este foarte apetisant :)

    Primavara frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bunatate ai preparat aici! Imi plac negresele foarte mult. Varianta ta cu fructe sigur ar fi pe placul meu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine miroase aici la tine! Foarte buna combinatia fructe-cacao!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.