Brandy Snaps cu goji si sirop de brad

   Dragilor va invit la o portie de biscuiti. Am vazut reteta la Nadji (careia ii multumesc) si mi-a suras ideea de a o incerca. Am facut mici modificari retetei si au mers perfect cu ceaiul verde cu iasomie. Va doresc o saptamana minunata!
70 g faina
2 lgt pudra de goji
75 g unt
70 g zahar
60 ml de sirop de brad








Mod de preparare:
1. Preincalzim cuptorul la 180-190°C.
2. Amestecam faina cu pudra de goji (eu am macinat fructele uscate de goji cu ajutorul rasnitei de cafea).
3. Intr-un vas, topim untul la foc mic.
4. Amestecam siropul cu zaharul si il incorporam in untul caldut si invartim. Zaharul nu trebuie sa se dizolve complet!!!
5. Incorporam ingredientele umede in cele uscate.

6. Intr-o tava tapetata cu hartie de copt, formam cercuri cu diametrul de 8-10 cm cu cate o lingura de compozitie sau cu spritul. ATENTIE!!! faceti cercurile la distanta mare unele de altele. Eu n-am respectat acest pas si s-au lipit :">
7. Introducem tava in cuptor timp de 10 min, sau pana cand se formeaza gauri la suprafata si rumenesc putin (ultimii biscuiti i-am lasat mai mult pentru ca aveam treaba si s-au "rumenit" cam tare :))
8. Scoatem tava din cuptor si lasam la racorit 2-3 min. Punem apoi fiecare disc pe un sucitor, rulam si lasam asa 4-5 min, sa se racoreasca. Dupa ce s-au racorit ii putem scoate de pe sucitor.

 Nota!
 De regula sunt umpluti cu frisca, eu n-am avut asa ca i-am papat simpli.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.