Swiss roll cu mascarpone, rodie si goji


   Da, da! O sa ziceti ca a inceput postul, dar rulada asta e prea buna ca sa nu o incercati. Am vazut modelul pe acest site si m-a incantat foarte mult aspectul. Asa am decis sa o fac si eu. Chiar daca aspectul nu a fost cel dorit, gustul a fost senzational.
Va sfatuiesc sa va inarmati cu scule bune ca sa va iese frumos.

Ingrediente:

Pasta decorativa
1 albus
20 g cacao neagra
20 g faina
30 g zahar
30 g unt

Blat
4 oua
125 g faina
150 g zahar tos
1 praf de sare

Crema
150 g mascarpone
200 ml frisca vegetala lichida
2 lg fructe goji deshidratate
1/2 rodie

 Cum procedam:
Pasta decorativa
1. Pentru a face pasta decorativa mixam toate ingredientele bine.
2. Punem in tava (38 x 28cm) modelul si hartia de copt. 
3. Punem pasta intr-un sprit cu varf simplu (folositi unul bun, eu am avut unul caruia ii tot sarea capacul :( si a iesit cam intrerupt) si spriam dupa model.
4. Bagam tava in frigider pentru 15-20 min.

Blat:
1. Preincalzim cuptorul la 190°C.
2. Separam albusurile de galbenusuri. 
3. Batem albusurile spuma cu praful de sare. Adaugam apoi 100 g de zahar si mixam pana la dizolvarea acestuia.
4. Galbenusurile le batem spuma cu 50 g zahar pana la dizolvarea (aproape) completa a acestuia.
5. Amestecam albusurile cu galbenusurile cu ajutorul unei spatule.
6. Incorporam, tot cu ajutorul spatulei, faina cernuta in compozitie.
7. Scoatem tava din frigider, turnam compozitia in ea si nivelam.
8. Introducem tava in cuptor, pe raftul din mijloc, pentru 15-20 min (faceti testul cu scobitoarea).
9. Scoatem din cuptor, dezlipim blatul de hartia de copt si rulam cu hartie cu tot.

Crema
1. Batem frisca lichida pana cand capata consistenta.
2. Adaugam branza mascarpone si mixam pana la omogenizare.
3. Adaugam fructele goji, semintele de rodie si amestecam cu ajutorul unei linguri.

Asamblare:
Dupa ce s-a racit, taiem marginile, umplem blatul cu crema si introducem in frigider pentru 3 h.

Comentarii

  1. Grozava ideea cu modelul! Imi place mult! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos! Super tips! Mi l-am notat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce super arata!!! Mie imi place tare mult, nu stiu de ce te-ai necajit :) Fur si eu o portie sa stii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh... m-a necajit spritul... saptamana asta am cumparat unul nou si dupa ce l-am folosit de doua ori s-a rupt :(

      Ștergere
  4. Wow ce nebunie dulce!!!Arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce rulada buna. Am vazut pe net aceasta metoda de decorare dar nu am incercat-o niciodata. Arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata super, am s-o incerc maine. Tava ce dimensiuni trebuie sa aiba? Este ok cea de cuptor?
    Sincere felicitari, chiar arata grozav!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca iti place! Tava pe care am folosit-o are 38x28 cm.

      Ștergere
  7. Ruladele acestea cu model sunt absolut superbe.Ati desenat modelul pe dosul hartiei,cum ati facut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am desenat modelul pe o foaie A3 si am asezat-o sub hartia de copt.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.