Prajitura cu banane, seminte de in si crema de portocale


 Va invit la prajiturica si le urez "La Multi Ani" tuturor celor care-si serbeaza ziua numelui astazi!

Blat:
  • 4 oua mari
  • 1 si 1/2 cana zahar tos
  • 1 si 1/2 cana faina de grau
  • 7 g praf de copt
  • 2 lg seminte de in
  • 2 banane bine coapte

Umplutura:

Decor:
  • 150 g branza din iaurt amestecata cu 1 lgt miere

Sirop: 
  • 1 lg sirop de soc + 50 ml apa

Mod de preparare:

1. Separam albusurile de galbenusuri. Batem albusurile spuma cu 1 cana de zahar, iar galbenusurile cu 1/2 cana zahar, pana cand acesta este aproape dizolvat. 
2. Peste galbenusuri punem bananele zdrobite si mixam. Tot peste acestea punem si 1cana de faina amestecata cu praful de copt si mixam bine!
3. Incorporam gentil albusurile spuma in compozitia de galbenusuri cu ajutorul unei spatule. 
4. Cernem si restul de faina in compozitie si incorporam cu spatula, tot in acest moment adaugam si semintele de in.
5. Punem compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt (diametrul 24 cm) si introducem in cuptorul preincalzit 5 min la 200°C, apoi reducem temperatura la 180°C pana cand trece testul scobitorii (eu am uitat sa reduc temperatura si a stat la 200°C cel putin 15 min, nu s-a ars de tot, dar s-a rumenit binisor :))
6. Dupa ce l-am scos din cuptor l-am lasat pana a 2-a zi la temperatura camerei, abia apoi l-am taiat si am pus crema de portocale. Deasupra l-am insiropat putin pentru ca l-am lasat prea mult la temperatura ridicata si s-a intarit putintel, dar daca nu-l lasati ca mine nu cred ca veti avea nevoie de sirop. Ornam cu crema de branza ;)

Nota!
 Dupa ce puneti crema e bine sa-l lasati cateva ore la rece (eu nu l-am lasat decat vreo 45 min si n-a fost de ajuns). 
 










Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.