Prajitura cu cocos si glazura de cappuccino


    Una dintre prietenele mele a venit in vizita, si cum am fost extrem de ocupata si de intinsa in acea zi nu apucasem sa fac desertul. In cosecinta l-am facut cand a ajuns ea. Nu va spun cum in toata casa se imprastiase mirosul prajiturii, iar noi salivam langa cuptor verificam cuptorul din 5 in 5 min :)) ...


 Ingrediente:

Blat:
2 albusuri
100 g nuca de cocos
1/2 cana zahar tos
1/2 cana faina de grau
Glazura:
2 plicuri cappucino
2 lgt apa calduta
...........
3 migdale

Cum procedam:

1. Batem albusurile spuma cu zaharul  tos pana cand acesta se dizolva. Incorporam nuca de cocos si faina cernuta putin cate putin in albusuri, cu ajutorul unei spatule.
2. Punem compozitia intr-o tava conica (19 cm ) tapetata cu hartie de copt si introducem in cuptorul preincalzit la 190°C pana cand se rumeneste si trece testul scobitorii (la mine a durat 45 min).
3. Apa o amestecam cu cappucino. Punem glazura deasupra prajiturii si ornam cu migdale. That's all!
Eu am pus glazura peste prajitura calda ca n-am mai avut rabdare sa se raceasca ... baleam toti pe langa ea :))

Comentarii

  1. pare usor de facut ! cred ca e bunuta tare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de bine arata si cat e de simplu de facut! Yammy!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e! Cum in ultimul timp ma bantuie orice contine cocos, o retin si poate reusesc sa o si fac cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata bine si cred ca-i foarte gustoasa!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.