Muschiulet de porc cu legume

  Mi-am zis ca e imposibil ca printre voi sa nu fie iubitori de carne de porc si ar fi bine sa va impartasesc reteta :P Eu am cateva "personaje" in familie care ar manca non-stop carne de porc, iar aceasta mancarica a fost pe placul lor.


400 g muschi de porc
3 vinete potrivite
1 ceapa mare
3 rosii cherry
1 ardei capia
1 ardei gras galben
1 gogosar
2 morcovi
1 lgt ulei
50 ml vin rosu

1/2 lg pasta de tomate

Cum procedam:
1. Spalam vinetele si curatam de coaja jumatate din cantitate. Le taiem cubulete (3-4 cm) si le punem in apa cu sare timp de 20 min.
2. Spalam si taiem muschiul in bucati de 5-7 cm.
3. Punem lingurita de ulei in tigaie la incins (se poate renunta la ulei ;). Se azvarle carnea in tigaie si se rumeneste putin. Turnam peste carne vinul rosu si punem capacul. Lasam la foc potrivit pana cand scade lichidul.
4. Curatam morcovii de coaja, ii spalam si ii taiem rondele. De asemenea, taiem in cuburi/bucati mari ardeii si gogosarii. Ceapa o taiem julien, dar tot grosier.
5. Dupa ce a scazut lichidul din carne putem pune legumele, punem capacul si lasam la foc mic 10 min. Daca este necesar punem si 30 ml apa. In ultimele 3 min punem pasta de tomate si invartim usor. Asta e tot!
Pofta Buna!







Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.