Mancarica de bureti negri (Pleurotus)


   Fiindca azi e vineri v-am aduc ceva de post. Va povesteam de curand am fost la tara. Ei bine, de cum am ajuns aveam asa o "pofta" de umblat prin padure, care nu s-a materializat insa din cauza piticotului
meu... Nu m-a lasat nici sa ies din casa fara el, daramite din curte. Asa ca s-a dus tata in padure :D si a gasit niste ciuperci Pleurotus nestresate frumoase rau, nu ca cele crescute in beci ;) Stiind ca sunt mare amatoare de astfel de ciuperci mi-a dat toata achizitia, spre bucuria mea :) O parte din ciuperci am pus-o la congelator, ca bine or mai prinde la iarna ;) iar dintr-o parte n-am putut rezista si am facut o mancarica simpla si buna...

Ingrediente

500 g pleurotus
1 ceapa mare
1 rosie mare
1/2 lg pasta tomate
1 lg apa

Cum procedam
1. Spalam buretii si ii taiem fasii.
2. Ceapa o curatam si o punem la "calit" intr-o lingura de apa. Dupa ce s-a inmuiat putin adaugam fasiile de pleurotus si punem capacul. Lasam la foc potrivit 10-15 min.
3. Adaugam rosia fara pielita, zdrobita si mai lasam pe foc inca 10 min. La final adaugam pasta de tomate si mai lasam 2-3 min pe foc.
 Servim cu pofta si cu orez :D














Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.