Crema de portocale

     Am facut o prajitura si m-am gandit c-ar merge mai bine daca ar avea si crema. Cum aveam portocale am decis sa fac o crema mai fresh! A iesit atat de buna ca imi venea sa o pap asa simpla. :">
Ingrediente:

4 oua
1/2 cana zahar
sucul de la 1 si 1/2 portocala
coaja de la 2 portocale
25 g unt
3 si 1/2 lg faina de orez expandat

Mod de preparare:
1. Intr-un vas, pe baie de aburi, batem continuu ouale cu zaharul pana cand acestea se ingroasa si se deschid la culoare.
2. Dupa ce s-au ingrosat punem sucul de portocala, amestecam, apoi punem si untul. Din acest moment mai lasam vasul pe aburi cam 5 minute. Nu va opriti din invartit ;)
3. Luam vasul de pe aburi si incorporam faina de orez si coaja de portocala. Si gata-i crema! Incomparabil mai buna decat cele din comert!

Nota!
Faina de orez expandat nu necesita preparare termica ;)





Comentarii

  1. O crema super buna!Si are o culoare minunata!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Une crème qui me semble délicieuse. J'en mangerai avec plaisir.
    A bientôt

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce culoare frumoasa!!! Cat despre gust... trebuie incercat!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesanta reteta,dar spune-mi de unde poti cumpara faina de orez expandat?merci

      Ștergere
    2. Violeta, faina de orez expandat se gaseste la magazinele care comercializeaza produse naturiste. Cea pe care am cumparat-o eu e de la Sanovita!

      Ștergere
  4. Se poate inlocui cu ceva faina de orez expandat? De exemplu... cu amidon din castane? :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.