Varza cu cabanos


    Cuiva din familie :D, satul oarecum de experimente :)) i s-a facut pofta de "ceva ca la mama acasa". Asa ca mi-a adus tot ce aveam nevoie si am purces la trebusoara. Daca si voua va e dor, va poftesc la o portie de varzuta!


6 bucati cabanos
1.5 kg varza
1 ceapa mare
2 morcovi
1 ardei gras rosu
2 lg ulei
1 lg pasta de tomate
 sare, piper, dafin
500 ml apa

Cum procedam:
1. Spalam si tocam varza, ceapa, morcovii si ardeiul.
2. Punem carnaciorii taiati in bucati de  6-7 cm la "carcalit" intr-o lingura de ulei. Dupa ce s-au prajit pe toate partile ii putem scoate. Adaugam in oala ceapa si morcovii taiati si lasam 5 min.
3. Dam drumul in oala si verzei taiate, punem apa si capacul si lasam la fiert, pana cand varza se inmoaie putin. Dupa 15-30 min punem carnaciorii, ardeiul taiat cubulete si mai lasam pe foc cateva minute. ;)) Aproape uitasem de sare, piper si dafin pe care musai sa le puneti in mancarica.
4. Intre timp punem intr-un vas, pe foc, lingura de ulei ramasa si pasta de tomate (2-3 min) amestecand mereu. 
6. Punem pasta de tomate in oala cu varza, amestecam si mai lasam pe foc 5-10  min.

Nota!
1. Daca vi se pare ca e prea multa sau prea putina apa, mai scoateti sau mai adaugati dupa caz.
2. La sfarsit puteti pune patrunjel tocat.

Comentarii

  1. Cu ochii as manca o portie de varza,dar Diana nu are voie deloc si culmea este ca desi este mofturoasa la mancare,varza este pe placul ei indiferent de cum este pregatita.Asa ca ma multumesc doar cu privitul,sau mai bine servesc de la tine.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce pofta mi-ai facut, imi place asa mult varza si de mult n-am mai mancat...cred ca imi fac si eu :) Pup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.