Tarta cu bezea si mar


           Acum ceva timp am fost invitati la niste prieteni. Am zis sa nu mergem cu mana goala... Si cum eram in criza de timp am zis sa fac aceasta tarta. Se prepara usor, necesita putine ingrediente si e mega delicioasa.

Ingrediente:

Aluat:
50 g unt nesarat 
1 si 1/2 lg zahar
1 si 1/2 cana faina de grau
13 lg apa rece/lapte rece
2 galbenusuri
1 lgt esenta de vanilie

Bezea:
2 albusuri
3/4 cana de zahar tos
2 lgt cu varf amidon din porumb
1 lgt esenta vanilie
1 praf de sare
............
1 si 1/2 mar golden
1 lg zahar brun

  Mod de preparare:

  1. Ca sa preparam aluatul, amestecam toate ingredientele si framantam 5-10 min. Cat se odihneste aluatul, pregatim bezeaua batand albusurile spuma cu praful de sare. Adaugam zahar putin cate putin in albusuri si mixam pana la dizovarea completa a acestuia. In final adaugam amidonul cernut si esenta si incorporam cu ajutorul mixerului.
 2. Intindem aluatul si il punem in forma de tarta  cu diametrul de 20 cm, unsa cu unt si tapetata cu faina, taiem marginile aluatului. Punem bezeaua in cetru si nivelati, deasupra punem marul feliat subtire si presaram zaharul brun.
   3. Introducem in cuptorul incalzit in prealabil 15 min la 190 °C, reducem apoi la 150 °C pentru inca 25 min, iar la final timp de 5 min la 200°C.

  Nota!
  Aluatul il puteti pune la frigider pentru cel putin 30 min (eu n-am facut pasul acesta pt ca ma grabeam :)
  Dupa ce puneti aluatul in tava puteti sa il intepati cu o furculita din loc in loc - si acest pas l-am sarit pentru ca tava mea e din silicon :D si m-am temut sa nu o stric ;;)





Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.