Aripioare crocante


              Mai fratilor, asa mi se facu o pofta de ceva crocant de n-am mai pomenit. Si cum aveam in frigider niste aripioare de pui m-am pus repejor pe treaba. Ce a iesit va las pe voi sa ghichiti :P Va doresc un week-end minunat!

Ingrediente:

1 kg aripi de pui
2 lgt boia de ardei dulce
1 vf lgt piper
1 lgt miere
1 lg sos de soia
1/2 lgt oregano
1/2 lgt menta
1-2 lgt sare
......................
2 oua
200 g biscuiti obisnuiti (dati prin robot)
malai grisat 

1. Spalati aripile si stergeti-le cu un prosop absorbant.
2. Puneti boiaua, piperul, mierea, sosul soia, menta, oregano si sare peste aripioare si amestecati.
3. Dati apoi aripile prin pudra de biscuiti, apoi prin oul batut si in final prin malai si puneti-le intr-o tava tapetata cu hartie de copt.



























4. Introduceti tava in cuptorul preincalzit 30 min la 220 °C si inca 20-30 min la 190 °C.
  
 Le-am serivit fierbinti cu mujdei rece de usturoi si rosii.

   Nota!
   La jumatatea timpului puteti sa le intoarceti si pe cealalta parte.  
   In aceasta varianta am facut ciocanele si pulpe superioare. Au iesit suuuper! Doar ca trebuie sa mariti timpul de coacere ;)


Comentarii

  1. Daca nu-s prajite,atunci servesc si eu una.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog serveste! As putea spune ca sunt chiar dietetice asa neprajite ;)
      Pupici!

      Ștergere
  2. buna alina super aripioare trebuie sa fie ff gustoase am facut prajitura maria a iesit super de gustoasa mersi de reteta cu dragely suces

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai incercat-o! Aripioarele sunt extrem de gustoase si te poftesc sa le incerci!
      Pupici!

      Ștergere
  3. Asa ceva cu siguranta am sa fac eu pentru cineva din casa, care e mare fan ;) Pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.