Orez cu lapte

     Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand aud "orez cu lapte" imi vine in minte gustul copilariei... Ieri seara
am tras o fuga pana la socrii, iar tata-socru, ca si mine, iubeste laptele cu orez... Ne-a invitat la o portie de orez cu lapte, dar din pacate n-am apucat sa gustam ca ne grabeam :(... Asa ca... de cum am ajuns acasa am si pus oala pe foc ... Aveam cu totii o pofta nebuna de lapte cu orez :)) Azi am mai facut o "tura" ca nu ne-am astamparat pofta :P

Ingrediente:

  • 230 g orez
  • 1200 ml lapte
  • 3 lgt zahar
  • capsune
  • scortisoara

Mod de preparare:

1. Spalam orezul in mai multe ape.
2. Punem orezul si laptele intr-o cratita (va sfatuiesc sa puneti intr-un vas in care sa nu se prinda, eu am de tuci:)
3. Lasam la foc mic pana fierbe orezul, 25-35 min.
4. Adaugam zaharul si scortisoara si oprim focul.
5. Facem un piure din capsune, pe care il punem deasupra orezelului.

                                                                Pofta Buna!

  Nota!
  Daca nu va place cu scortisoara, puteti renunta la ea.
  Puteti pune mai mult zahar daca va place mai dulce.
  Fierbeti orezul direct in lapte, iese mult mai gustos asa ;)

                                                                           

Comentarii

  1. De cand n-am mai facut... este mai bine de un an! In weekend ma pun pe treaba!!
    Si eu fierb orezul direct in lapte.. nu stiu de ce, dar fiert in apa mi se pare ca seamana mai mult a pilaf :)
    Pup cu drag

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.