Cupe pentru inghetata / crema


            Am facut zilele astea inghetata si bineinteles ca nu prea mergea asa goala... Asa ca am hotarat sa fac niste cupe in care sa o pun!
Ingrediente:

1/2 cana lapte
1/2 cana zahar
1 cana faina integrala de orez
2 cani faina de grau
5 g praf de copt
2 lg de smantana
60 g nuca de cocos
1 lgt esenta de vanilie
coaja de la 1/2 lamaie

Cum procedam:

1. Laptele si zaharul le amestecam si le punem intr-o cratita pe foc mic (pana ce fierb).
2. Turnam laptele fierbinte peste faina de orez si amesetcam bine.
3. Adaugati si o cana de faina de grau.
4. Puneti smantana, nuca de cocos, coaja de lamaie in compozitie si amestecati bine.
5. Puneti si cealalta cana de faina amestecata cu praful de copt si framantati bine.
6. Infoliati aluatul si dati la frigider 60 min.
7. Scoateti aluatul si formati bile cu diam. de 5-7 cm.
8. Puneti bila de aluat intre 2 foi de pergament si aplatizati-o cu sucitorul
9. Foaia de aluat o puneti pe dosul unor forme de briose unse si tapetate cu faina (eu am forme de silicon :P)
10. Dati in cuptorul preincalzit la 200 °C 10-15 min.

  Nota!
  Din ingredientele de mai sus ies cam 20 de cupe cu diametrul de 8 cm. Din jumatate de aluat mi-au iesit 10 bucati :D, iar din restul am facut biscuiti :P 
   Puteti sa le umpleti cu orice fel de crema :P

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.