Black Calfoutis cu visine si capsune



                Dragilor de azi plec in vacanta pentru vreo cateva saptamani si nu stiu daca voi mai avea acces la internet. Pana cand ma voi intoarce, va las un desert usor si delicios. Sper sa va placa Clafoutis-ul... :D Daca n-ati facut pana acum, incercati, nu e greu deloc. V-am pupat!


Ingrediente:

5 oua
1 cana zahar
1 3/4 cana lapte
1 1/2 cana faina
2 lgt esenta vanilie
1 lg cu varf cacao
1 cana visine (fara samburi)
1 cana capsune

Mod de preparare:

1. Bateti ouale cu zaharul pana acestea se deschid la culoare.
2. Cerneti faina in compozitie si amestecati.
3. Adaugati laptele, esenta de vanilie si cacaoa cernuta (eu n-am cernut-o si au ramas cocoloase micute, dar a fost tare bun si asa;).
4. Puneti compozitia intr-o tava (20cm) tapetata cu unt (la mine n-a fost nevoie;) si dati in cuptorul preincalzit 10 min la 190°C.
5. Scoateti din cuptor, puneti fructele deasupra si introduceti din nou la cuptor, de data aceasta 30-40 min la 160 °C. Et c'est tout!
      Bon Appetit!




Comentarii

  1. Mmmm trebuie sa o incerc si eu mai ales ca nu este greu de facut. Hugs

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat de cateva ori sa fac acest preparat, dar nu mi-a iesit... voi mai persevera :) Varianta neagra este mai faina!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu ti-a iesit... Te invit la mine la o portie! Poop

      Ștergere
  3. Imi place prajitura asta si toate celelate variatii foarte mult. Foarte delicioasa ti-a iesit

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ce fain e,am facut si eu dar in varianta alba. Al tau arata super bine,asa ciocolatos! Pup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.