Snitel Alinez :)

      
    Aveam pofta de niste snitele, asa ca am dat iama in congelator, unde  am gasit niste carne de porc si niste gogosari copti. Initial gogosarii am vrut sa-i fac salata, dar mi-a venit ideea sa ii folosesc la snitele. Nici nu mi-am inchipuit ca vor iesi niste snitele asa grozave si delicioase.

Ingrediente:

- 500 g carne de porc fara grasime
- 250 g gogosari copti
- 2 oua
- faina
- pesmet
- sare
- piper

Mod de preparare:

1. Taiati si bateti carnea.
2. Gogosarii copti pasatii cu stick-blender-ul si adaugati sare + piper.
3. Bateti ouale.
4. Dati carnea intai prin gogosarii pasati, apoi prin ou si la final prin pesmet sau faina si puneti la prajit in ulei incins.
5. Scoateti snitelele pe farfurii pe care ati pus prosoape de hartie.


  Nota!
 Carnea poate fi facuta si fara ou => iese extrem de frageda.





 







Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.