Placinte cu branza si caise


      La placinte inainte!
      Mi se facuse pofta de placinte si pofta era asa de mare incat n-am avut rabdare sa fac un aluat traditional cu drojdie si toate alea... asa ca am facut ceva mai simplu si mai rapid :P 

  Ingrediente:

   >Pentru aluat:
- 1 kg faina de grau
- 500 ml iaurt gras
- 1 ou intreg + 3 albusuri
- 2 linguri ulei de palmier
- 1 lgt sare
- 2 linguri zahar
- 1 1/2 lgt bicarbonat de sodiu

   >Pentru umplutura:
- 200 g branza proaspata (facuta din lapte prins)
- 200 g cas moale dulce (din lapte de vaca)
- 2 linguri gris/faina
- 3 lgt zahar
- 5 caise din compot
- 50 g merisor confiat

  Mod de preparare:

   > Aluat:
1. Puneti toate ingredientele intr-un bol si framantati energic, (dizolvati bicarbonatul in putina zeama de lamaie,  eu nu am avut si am dizolvat otet din vin rosu asa ca a schimbat putin culoarea aluatului).
2. Lasati aluatul sa se odihneasca 20-30 minute.

   >Umplutura
  Amestecati branzeturile cu grisul, caisele si merisorul.

   > Asamblare:
1. Formati un clilindru din aluat pe care il taiati in bucati egale.
2. Din fiecare bucatica de aluat fromati cate o mingiuta.
3. Intindeti fiecare biluta de aluat pana ajunge la un diametru de 8-10 cm.
4. Puneti umplutura in mijloc si alipiti laturile aluatului doua cate doua ca in imaginile urmatoare.

5. Puneti placintelele intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
6. Dupa 5 min ungeti placintelele cu un galbenus batut.
7. Dati la cuptor 15-20 min la 180 °C.

  Nota!
  Un alt mod mai simplu de a forma placintele este sa intindeti aluatul intr-o foaie mare pe care o taiati in patrate egale si continuati cu pasul 4 ;)
   Puteti pune si caise proaspete...  
 

   Si fiindca imi mai ramasese putin aluat am facut niste placintele cu gem. 

Comentarii