Salata de untisor, papadie si macris

         Zilele astea am fost iarasi la tara sa culegem floricele. Ei bine ... mi-am zis sa profit de ocazie si am cules papadie, untisor si macris. Abia asteptam sa ajung acasa sa injgheb o salata, ceea ce am si facut ;) A iesit o salata "beton", unde mai pui ca are efecte benefice ;)


 Ingrediente

- untisor / grausor
- papadie
- macris
- 1/4 ardei gras rosu
- 1 lingurita de ulei de seminte de struguri
- 1 lingurita de otet din vin rosu
- sare

Cum procedam:

1. Spalam verdeturile si ardeiul rosu.
2. Papadia o taiati in jumatate daca are frunzele mari.
3. Feliati ardeiul.
4. Amestecati toate ingredientele.

  Nota!
  Macrisul are gust acrisor => nu e nevoie sa mai adaugati si otet. Eu am pus si otet pentru ca am gasit doar cateva firicele de macris :(

 






Comentarii