Chec cu pudra de roscove



      Am cumparat zilele astea un plic de pudra de roscove. Pudra de roscove se foloseste in produsele de cofetarie in loc de cacao. Eram tare curioasa sa vad ce gust are. Ei bine... pot doar sa va spun ca prajitura n-a apucat sa se raceasca, doar ce am scos-o din cuptor si termitutzele mele au navalit pe ea (aproape ca n-am avut ce sa fotografiez) miam...a fost tare gustoasa.

Ingrediente:

- 1 cana si jumatate de apa minerala
- 1 cana zahar
- 2 cani si jumatate de faina
- 1/2 cana pudra de roscove
- 1 praf de copt
- 1/2 cescuta ulei de palmier
- 5 biscuiti de ovaz (optional)





Cum procedam:

1. Intr-un bol amestecam faina cu pudra de roscove si cu praful de copt.

 2. Intr-un alt vas amestecam apa minerala cu zaharul.

3.  Dupa ce zaharul s-a topit se toarna siropul in ingredientele uscate si se amesteca bine.



  4. Se adauga uleiul si se amesteca iarasi.                                                                           

5. Puneti jumatate  din amestec in tava, asezati biscuitii si mai turnati un strat (Daca biscuitii tind sa iasa la suprafata, bagati-i cu o scobitoare inapoi ;)  Se introduce tava in cuptorul preincalzit primele 5 min la foc maxim, dupa care coborati temperatura pana la 180 °C . Tineti in cuptor pana trece testul scobitorii  (la mine a durat 50 min, dar depinde si de tipul tavii folosite :P )
                                                                                                       


Comentarii

  1. buna sint ely as vrea sa te intreb ceva daca nu te superi uleiu de palmier care se prajesc cartofi la friteuza se poate folosi si alt ulei suna interensat ca nu are oua

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa am supar mai Ely, ma poti intreba orice!
      Poti folosi orice fel de ulei ai la indemana. Eu am avut de palmier atunci, dar altadata am facut cu ulei din floarea soarelui si a iesit bine. Doar ca uleiul de palmier o face mai pufoasa ;)

      Ștergere
  2. Tocmai mia-m luat si eu pudra de roscove si caut sa fac ceva prajitura de post cu ea. Cana e 240 ml? Dar cescuta ?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.