Mousse drăgăstos




   Bun găsit, dragior! Am răspuns provocării lasate de SanoVita și ANSWEAR.ro și am creat în ajun
de Dragobete o surpriză romantică pentru soțul meu familia mea. Pentru că ne plac mult ieșirile în natură planificasem o drumeție pentru astăzi, însă planurile ne-au fost date peste cap de câțiva stropi de ploaie și mai apoi de vântul furios și rece care s-a stârnit...așa că ne-am bucurat de prânz + desert acasă împreună cu copiii noștri. 
  Iarna aproape s-a sfârșit, iar eu ies din acest anotimp cu vreo două kile mai pufoasă. Mi-am propus să revin în formă cu ajutorul prietenilor de la SanoVita. Acest brand românesc binecunoscut are în spate 25 de ani de promovare a nutriției sănătoase. 
  Nu degeaba vreau să slăbesc, vreau să mă simt bine și să arăt bine pentru că am primit și un voucher cadou de la ANSWEAR.ro - unul din cele mai importante magazine multibrand de modă on-line care are milioane de fani - pe care vreau sa îl folosesc. 
   Pe pagina de Facebook a blogului pregătim un concurs pentru voi - un pachet cu ingrediente SanoVita pentru a vă surprinde romantic jumătatea și un voucher cadou de la ANSWEAR.ro.  Vă aștept acolo să vă înscrieți. :)

      Pentru o cina romantica poti comanda ingrediente pe www.sanovita.ro cu o reducere suplimentara de 15% daca folosesti codul ‘ANSWEAR’!  
    Să revenim la rețetă -  cum începe postul în curând mi-am dorit un desert simplu, de post și fără gluten. E o rețetă versatilă la care puteți adăuga aromele preferate, fructele favorite, biscuiți, pișcoturi, cafea solubilă, nucă de cocos, alune etc..



Ingrediente (pentru 7 porții):


Cum procedezi:
1. Agiți conserva de laptele vegetal de cocos, o desfaci și îl torni într-un vas din inox, rupi ciocolata neagră în bucăți și o pui peste laptele de cocos. 
2. Pui vasul de inox peste o cratiță cu apă fierbinte (având grijă ca acesta să nu se atingă de apă ci să aibă contact doar cu aburii) amesteci ușor cu un tel până când se topește ciocolata și compoziția devine omogenă. 
3. Iei vasul cu ciocolata topită de pe foc și îl lași să se răcească complet la temperatura camerei apoi îl introduci în frigider pentru două-trei ore. 
4. Scoti crema de la frigider și o mixezi pentru câteva minute, până când observi că se deschide la culoare și devine aerată.
5. Montezi desertul după preferință. Eu am ales borcănele care au o capacitate de 100 ml în care am pus un strat de rondele de orez sfăramate, un strat de cremă și tot așa până s-au umplut. Le-am pus în figider pentru câteva ore. Le-am decorat cu rondele sfaramate și felii de fructe proaspete în momentul servirii.
  Notă! Puteți folosi o ciocolată cu îndulcitor natural dacă doriți un desert fără zahăr adăugat.










Comentarii