Pizza cu leurda

      Dat fiind ca fetitei mele i se facuse pofta de pizza si ca nu mai facusem cam de vreo luna si jumatate m-am gandit sa-i potolesc pofta si sa purced la prepararea bunatatii.

  Puneti pe pizza ce aveti la indemana sau ce va pofteste inimioara, dar nu uitati de leurda. Leurda este o planta medicinala cu multiple intrebuintari si este recomandat sa o consumam in aceasta perioada.

  Ingrediente:

- ulei
- sos de rosii
- rosii
- ardei
- ciuperci
- orice tip de carnitza (eu am avut salam crud)
- cascaval


  Mod de preparare:

1. Presarati putina faina pe spatele unei tavi. Intindeti aluatul si puneti-l pe spatele tavii.
2. Odata intins aluatul ungeti-l cu putin ulei (pentru a impiedica patrunderea sosului de rosii in blat ;). 
3. Intindeti sosul de rosii si mai departe lasati creativitatea sa va indrume.



 4. Dupa ce o scoateti din cuptor puneti cascavalul razuit si leurda.


Varianta fara carne
 Aceasta mi s-a parut mai delicioasa in comparatie cu cealalta :P
Puteti sa faceti un sos cu leurda. Eu am facut un sos de iaurt cu leurda ;) very simple :D


Comentarii