Mini clatite cu cocos, la cuptor


             Nu stiu ce credeti voi despre clatite, dar eu m-am cam saturat de cele facute in mod obisnuit.
Am vrut sa incerc si altceva si bine am facut. Oricum nu-mi place sa stau la coada tigaii dupa fiecare clatita... ma cam plictiseste, asa ca am ales sa le coc in cuptor. Nebunie nu altceva! Va las sa incercati si sa-mi spuneti cum v-au ieist. :P

 Ingrediente:

  • 1 1/2  cana faina
  • 1 cana zahar brun
  • 50 g fulgi nuca de cococs
  • 1 ou
  • 1 albus
  • 225 g iaurt 
  • 1 lgt praf de copt
  • 3 lg ulei de palmier
  • coaja de 1/2 lamaie

 Cum procedam:

1. Amestecati faina cu praful de copt si cu zaharul brun. Adaugati oul si albusul, iaurtul, uleiul de palmier, fulgii de cocos si coaja de lamaie si amestecati bine.

2. Lasati aluatul sa se odihneasca 30 min la temperatura camerei.
3. Tapetati o tava cu hartie de copt.
4. Puneti compozitia intr-un posh si formati cerculete cu diam. 7 cm pe hartia de copt.
5. Dati tava in cuptorul (preincalzit) la 190-200 °C  7-10 min.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.