Stir fry in stil mediteranean

  V-am mai povestit ca nu imi place sa prajesc mancaruri. Prefer sa le fierb sau sa le coc, dar din cand
in cand mai fac si cate o exceptie. Mi se pare ca vita merge cel mai bine prajita la foc iute, isi pastreaza cumva aromele si sucurile mai bine decat in alte moduri. 
E adevarat ca ai de munca dupa ce termini de prajit, dar se merita. Iar cand ai un ajutor de nadejde, ca Asevi Romania la indemana curatatul devine floare la ureche. 
Asa arata tigaia mea dupa ce am terminat de prajit carnea:

 Si asa arata dupa mai putin un minut de la aplicarea degresantului:

Poti comanda pe www.asevi.ro si primesti 15 % reducere la fiecare comanda introducand codul "BIOCHIMIST".
Ingrediente:
  • 800 g carne de vitel (eu am avut rib eye)
  • 3 lg ulei de struguri/masline
  • 1/4 lgt rozmarin uscat
  • 1/2 lgt cimbru uscat
  • 1 lgt oregano
  • 2 frunze de salvie (uscata am folosit eu)
  • 1 lg otet balsamic
  • 1 lg melasa de rodie
  • 1 lgt sare
  • 150 g rosii cherry
  • 200 g ardei gras + googsar (cantarit dupa curatare)
  • 1 zucchini mic (230 g)

Cum procedezi:
1. Tai carnea fasii de 6-7 cm lingime - 1,5 - cm latime. O pui intr-un vas si adaugi peste ea o lingura de ulei de struguri, rozmarinul, oregano, cimbrul, salvia, otetul balsamic si melasaa de rodie. Amesteci si lasi la marinat 4 ore minim. 
2. Speli legumele, tai gogosarul si ardeiul gras fasii, incingi o lingura de ulei in tiagaie si calesti legumele la foc iute 20-30 de secunde. Le dai deoparte si le asezonezi cu sare.
 
3. Incingi din nou tigaia, adaugi o lingura de ulei si pui fasiile de carne (recomand sa le faci in doua transe ca sa se gateasca uniform) si le prajesti la foc iute pentru 2 minute pe fiecare parte. 
4. La final amesteci legumele cu carnea. 
O puteti servi ca atare. 
Noi am servit-o cu Kiritharaki, iar fii-miu a preferat sa ii fac un teanc de lipii pentru a-si implini pofta de shaworma.

 








  

Comentarii