Pasta de rosii in stil mediteranean




    Ehehei dragii mei, vacanta de vara e pe sfarsite, iar eu revin incet incet la butoane.  Desi anul acesta
ne propusesem sa mergem in vacanta la prietena mea in Italia, insa planurile nu s-au mai realizat.
 Cu gandul la Napoli si la Toto Sapore (daca nu ati vazut filmul va recomand sa il vizionati) am zis ca macar cu gustul sa calatorim acolo.
 Cu speranta ca lucrurile se vor aseza pana la anul in privinta pandemiei, ramane sa visam frumos si sa studiem ofertele de la Cocktail Holidays.
 Dupa ce am cules rosiile din gradina (la mine e musai sa fie rosii ingrijite de mine fiindca asa stiu exact ce am in farfurie) le-am spalat, curatat si sortat, am facut un sos de rosii in stil mediteranean. E numa' bun de intins pe pizza sau de pus intr-o tocanita. 
Va recomand ca atunci cand faceti sos de rosii sa folositi cat mai multe soiuri de rosii. 
Nu va dau cantitati exacte pentru ca nu le-am cantarit, cred ca au fost in jur de 15 kg de rosii. 
Ingrediente:
  • rosii 
  • sare
  • zahar (o lingura la 15 kg de rosii)
  • o creanga de busuioc
  • doua linguri boia de ardei dulce
Cum procedezi:
1. Rosiile spalate le sortezi si le tai in doua sau in patru (depinde de marime) le pui intr-o oala incapatoare de tuci, le acoperi cu un capac si le fierbi pana se inmoaie in jur de 30-45 minute. Scurgi apoi lichidul lasat si pasezi rosiile in transe mici cu ajutorul unui blender. 
                              
2.Torni rosiile pasate in oala de tuci, adaugi sare (1 lingura si jumatate), zahar (o lingura), boiaua de ardei, creanga de busuioc si fierbi pana cand ajunge la consistenta dorita (eu am fiert sosul inca o ora si jumatate). Poti adauga in sos si oregano, rozmarin sau ardei iute daca iti este pe plac. 
3.  Torni sosul fierbinte in borcane sterilizate, asezate pe o tava metalica (pentru a evita socul termic), pui capacele si introduci borcanele in cuptorul preincalzit la 100 grade Celsius pentru o ora. Opresti caldura si lasi borcanele sa se racoreasca in cuptor pana a doua zi. 
4. Le etichetezi si le depozitezi in camara. 
Asa arata plita mea dupa o zi de munca cu sosul de rosii, supa si alte mancaruri gatite. 
   Noroc ca am ajutor de nadejde si nu mi-e teama deloc de murdarie. Degresantul de la Asevi face minuni in doar cateva minute de la aplicare, iar dezifectantul Asevi are un parfum nemaipomenit, de iti e mai mare dragul sa dezinfectezi suprafetele cu el.
                    

 

Gasiti produsele pe noul site Asevi Romania, si daca introduceti codul 'BIOCHIMIST' primiti 15 % reducere pentru fiecare comanda plasata.
                                 
Detergenții eficienți ASEVI, creați acum 55 ani în inima Spaniei și prezenți pe piața românească de 25 ani, aduc prospețime și curățenie în casa ta! Folosește-i cu încredere pentru curățarea materialelor textile, a pardoselilor sau a spațiilor sanitare.
COCKTAIL HOLIDAYS: Tur operator de top in Europa, a fost fondat în 1993 ca business de familie în România. Cu peste 27 ani experiență în industria turismului, nu-i de mirare că peste 1 milion de turişti români și străini l-au ales pentru vacanțele lor!






























Comentarii