Fursecuri cu unt de arahide


    Salve, dragilor! Sper ca ati avut sarbatori frumoase si ca ati fost ajutati atunci cand  a fost cazul. Eu
am avut un elf in bucatarie care m-a ajutat si la facut mancare si la curatenie.
  Fiindca fiul meu este innebunit dupa untul de arahide de la SanoVita, am creat impreuna o reteta noua de fursecuri. De data aceasta eu am fost supervizorul si fotograful, iar el a combinat sub atenta supraveghere ingredientele, a facut aluatul, a facut bilute, piramide si alte minuni. Sa vezi ce bucurie pe capul meu cand la final a spalat vasele si a facut curat la locul de munca cu produsele mele preferate de la Asevi. Am decis sa facem asemenea lucrari mai des si sa ne bucuram de timpul petrecut impreuna.
  Am uitat sa va spun ca daca mai zaboveam juma' de ora nu mai aveam ce produs finit sa fotografiez. :)  

Ingrediente:

Cum procedezi:
1. Preincalzesti cuptorul la 200 grade Celsius.
2. Cerni faina intr-un bol, adaugi praful de copt, sarea si amesteci. Faci o adancitura in aluat pentru ingredientele de la urmatorii pasi.
3. Bati oul cu zaharul brut apoi il torni peste ingredientele uscate, adaugi untul de arahide (mai intai 100 de grame, amesteci cu o lingura apoi adaugi si celele 50 g ramase) si uleiul de cocos apoi framanti bine pana obtii o bila compacta, usor sfaramicioasa. 




4. Rupi aluatul in bucati egale si formezi bilute, piramide, cuburi, sau ce vrei din ele. Le pui pe tava tatpetata cu hartie de copt la o distanta de 2-3 cm. 
5. Introduci tava in cuptor pentru 10 minute. Dupa coacere le scoti si le lasi la racit.
Nota: optional le poti tavali prin ciocolata topita dupa ce s-au racit complet, sau poti face pe suprafata lor dungulite de ciocolata topita cu ajutorul unui pos.




















Comentarii