Ciocolata calda cu vin fiert


     Bine v-am gasit dragilor! Iata ca am revenit pe blog, si nu oricum ci cu o reteta simpla, care aduna intr-o
cupa aroma vinului fiert cu savoarea ciocolatei si cea a turtei dulci. As putea spune ca acesta e mirosul vacantei adunat intr-o ceasca.
  Stiu ca am vazut candva, pe undeva prin marea informationala, ciocolata calda cu vin fiert si mi-a placut tare mult ideea. Am zis sa o duc un pas mai departe inlocuind zaharul, si asa prea abundent in dieta la aceste sarbatori, cu indulcitor natural si sa ii adaug un pic din magia Craciunului.



Ingrediente:
  • 500 ml vin rosu demisec
  • ienibahar boabe (4)
  • piper boabe
  • cuisoare
  • o foaie de dafin
  • 4 lgt cu varf ciocolata calda Green sugar
  • 1 lgt mix mirodenii pentru turta dulce
  • 2 lg indulcitor natural Green sugar 












Cum procedezi:
1. Pui vinul la fiert impreuna cu cuisoarele, boabele de piper, ienubaharul si dafinul. Dupa ce da in fiert opresti focul, adaugi indulcitorul si amesteci.
2. Intr-o cana incapatoare pui pudra de ciocolata calda si mixul de mirodenii pentru turta dulce, adaugi vinul fierbinte si amesteci bine. 
S-aveti pofta! 



























Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.