Aperitv cu branza si somon



 Ziua buna, dragilor! Daca ma urmariti pe Facebook ati vazut ca saptamana trecuta am primit bunatati
de la Dr. Schar.
    Februarie este prin definitie luna Iubirii. Desi iubirea poate fi sarbatorita oricand si oriunde parca luna aceasta incercam mai acatarii sa ne aratam sentimentele fata de cei dragi.  Prietenii de la  Schar au lansat campania cu titlul sugestiv "Iubim si daruim", campanie la care particip cu o mana de oameni frumosi.
  De asemenea va PROVOC sa "daruiti" la finalul acestei postari un gand bun, o traire, o poveste care sa fie un model de inspiratie pentru toti. Impartasirea gandurilor bune nu va fi in van, ci prietenii de la Schar vor alege  o persoana dintre cele participante, cea cu povestea cea mai interesanta, si o vor premia cu produse fara gluten pentru o luna intreaga!
  Aperitivele create pentru aceasta campanie, sunt extrem de simplu de preparat si au efect garantat. :)

  Va invit sa vizualizati AICI toate retetele dedicate campaniei.
 
Ingrediente:
  • 2 pachete Crackers Pocket
  • 150 g ricotta
  • 100 g telemea moale
  • 150 g somon afumat
  • 2 mini-ardei
  • cateva fire de cimbru 






Cum procedam:
1. Intr-un bol punem ricotta si telemeau. 
2. Spalam  8  firicele de cimbru, le uscam si le tocam marunt apoi le punem peste branza si amestecam bine.
3. Taiem somonul bucatele (~4-5 cm) si rulam fiecare bucatica. Taiem apoi si mini-ardeii in felii.
4. Asamblam aperitivul punand pe fiecare biscuit o lingurita de branza, un rulou de somon, un firicel de cimbru si cate o felie de ardei.

Nota: eu am folosi o telemea facuta in casa, nu foarte sarata, in cazul in care o cumparati si e prea sarata o lasati in apa pentru cateva ore pentru a o desara.



























Comentarii

  1. Povestea mea incepe trist, incepe cu plecarea spre ingeri a unei fiinte deosebite care mi-a marcat copilaria si pasii in viata pana la varsta de 29 de ani, bunica mea care la 71 de ani a ales sa se alature eternitatii. Bunica mea a fost femeia care m-a invatat importanta meselor in familie, care mi-a ascultat povestile adolescentine si m-a sfatuit mereu atunci cand am avut nevoie, a fost mereu alaturi de mine si a fost cea mai buna bunica din lume pentru ca a fost bunica mea. Cu siguranta nu am crezut as m-ai putea simti pentru altcineva ce am simtit pentru ea si cu atat mai putin pentru noua sotie a bunicului meu in varsta de 78 de ani. Cand am ales la un an dupa ce s-a stins bunica mea sa-l ajutam sa-si gaseasca pe cineva cu care sa-si imparta batranetile am facut-o in principiu pentru a-i prelungi lui viata la care se pregatea sa renunte si in al doilea rand, recunosc dintr-un motiv pur egoist, acela de a ne fi si noua traiul mai usor.
    Nimic insa nu m-a pregatit pentru lectia pe care viata avea sa mi-o predea cu darnicie.
    Bunica mea m-a invatat sa fiu respectuoasa si asta am si incercat vizavi de tanti Ani, dar nu aveam de gand sa-i ofer nimic mai mult din sufletul si inima mea.
    Apoi putin cate putin cu marinimie si cu darnicie a spart toate barierele pe care le-am ridicat. In primul rand are grija de bunicul meu si pentru asta ii sunt recunoscatoare, dar nimic nu m-a pregatit pentru a da nas in nas cu omul care si-a suflecat manicile si s-a apucat sa faca coliva si cozonaci pentru pomenile si parastasele bunicii mele, pentru omul care merge cu noi la mormantul bunicii mele si ne ajuta sa il ingrijim, pentru femeia care ma cheama dimineata la cafea si are grija sa-mi ofere si o feliuta din prajitura pe care a pregattit-o pentru ca stia ca vin, pentru femeia care ma suna sa ma intrebe ce mai fac azi si daca nu vreau sa vin la masa de pranz, este femeia care se joaca cu copii mei dee parca ar fi nepotii ei...
    Este o femeie darnica, sufletista si incredibil de buna....nu este bunica mea, dar este azi cea mai buna prietena a mea pe care bunica mea de acolo de sus de unde a trimis-o sa vegheze in continuare asupra mea. #Schar Iubim si Daruim

    RăspundețiȘtergere
  2. Un aperitiv frumos, gustos si sanatos. Felicitari !
    Aspectul placut, gustul bun si faptul ca nu contine gluten inseamna sanatate pt multi dintre noi.
    Cred ca poate satisface si cele mai sofisticate gusturi.
    Multumesc pt idee.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.