Negresa cu matcha (fara zahar)




     Dragilor, nu stiu cum sunteti voi insa eu am zile in care sunt pur si simplu egoista.
Asa a fost si ziua in care am creat acest desert. L-am creat cu gandul la ce imi face mie placere si la cum il voi savura singurica desi partea asta nu s-a intamplat fiindca au "sarit" toti pe prajitura  alaturi de o ceasca cu ceai.



Blat:

  • 200 g faina
  • 30 g cacao
  • 80 g indulcitor natural Green Sugar
  • 250 ml apa
  • 50 ml ulei de palmier
  • 1 lgt bicarbonat de sodiu
  • 1 lgt otet
  • 1 lgt esenta rom 


 Pt insiropat (optional)



Crema

  • 2 avocado (290g pulpa)
  • 35 g indulcitor pudra Green Sugar
  • 200  g banana (pulpa)
  • 3 lgt pudra matcha
  • 1 lgt zeama de lamaie

Cum procedam:
Blat:
1. Preincalzim cuptorul la 180 grade Celsius.
2. Amestecam ingredientele uscate (faina, cacaoa, indulcitorul si bicarbonatul) intr-un bol. Adaugam apoi apa, uleiul de palmier, esenta de rom, otetul si amestecam bine cu un tel. 
3. Turnam compozitia intr-o tava (24 cm diametru) tapetata cu hartie de copt si introducem in cuptor pentru 20-25 minute sau pana cand trece testul scobitorii. 
4. Dupa coacere, scoatem tava  din cuptor si lasam blatul sa se raceasca complet. Taiem apoi capacelul (partea mai bombata) blatului si il insiropam cu cafeaua amestecata cu idulcitorul pudra. 

Crema:
1. Punem pulpa de avocado in vasul belnderului impreuna cu indulciorul pudra si mixam pana cand obtinem o pasta, adaugam bananele si zeama de lamaie si mixam bine apoi adaugam pudra de ceai verde si mixam pana la inglobarea acesteia.
2. Punem crema intr-un pos cu dui simplu si spritam pe suprafata blatului.

Enjoy!
Nota: In locul apei puteti folosi lapte de nuci, migdale, alune, sau soia sau daca nu tineti post si nu aveti intoleranta la lactoza puneti lapte de vaci.















Comentarii

  1. Arata minunat! Ma bucur cand vad cate un semn de la tine! Mi-e dor de tine! Toate cele bune, va imbratisez cu dor! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laurica, draga mea iti multumesc! Si mie imi este dor de voi toti! :*
      Revin cu pasi mici, dar siguri. :)
      Va imbratisam si noi si va dorim numai bine! :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.