Piept de pui cu salata de morcov si sos de zmeura


  Nu stiu cum sunteti voi, insa pe mine ma tenteaza mixurile de condimente. De aceea incerc mereu
combinatii noi.
 Acuma poate vi se pare ca suna indraznet piept de pui cu sos de zmeura, insa eu zic ca merg la fix impreuna. :)
 

Ingrediente:
  • 1 piept de pui (800 g, dezosat si fara piele)
  • Marinada:
  • 2lgt rase condiment Thai
  • 1/4 lgt sare grunjoasa
  • 1 lgt miere de rapita
  • 2 lgt otet balasamic
  • 2 lgt ulei de masline extravirgin
Salata:
  • 1 morcov mare (300 g)
  • 1 lgt ulei de masline extravirgin
  • 1 lgt otet din vin alb
  • un praf sare
Sos de zmeura:
  • 80 g zmeura
  • 80 ml vin alb sec
  • 1 lgt miere

 Cum procedezi:
1. Prepara marinada amestecand toate ingredientele si unge pieptul de pui (spalat si sters in prealabil cu un servet de hartie). Lasa pieptul 5 minute in marinada.
2. Incinge gratarul si pune pieptul de pui pe gratar. Dupa 5 minute intoarce-l pe partea cealalta si mai lasa-l inca 5 min. (Eu l-am bagat apoi 10 min in cuptor si s-a cam uscat, asa ca va sfatuiesc sa-l faceti doar pe grill si sa stati de el).
3. Prepara sosul de zmeura punand zmeura impreuna cu vinul si cu mierea intr-un vas la foc mic pana cand se reduce lichidul.
4. Curata morcovul si taie-l fasii cu un curatator de legume. Toarna deasupra uleiul si otetul si asezoneaza-l cu sare.

Pofta Buna! 

 Nota: Eu am folosit piept de pui de tara si s-a facut un pic mai greu, asa ca daca luati piept de pui din magazin va sfatuiesc sa stati cu ochii pe el cand il puneti pe gratar pentru ca timpul de gatire va fi mai mic. 










Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.