Paste cu nuca de cocos si ananas



  Hristos a Inviat! Sper ca ati avut sarbatori linisite. ♥  Noi am avut sarbatori frumoase si vesele, insa ne-am ales cu o raceala groaznica.
  Va povesteam aici despre campania sustinuta pe Gustos.ro si sponsorizata de Hutton la care ma bucur din toata inima ca particip. Le multumesc din suflet pentru invitatie :)  

  Ei bine, dupa ce am primit invitatia n-am dormit vreo doua nopti, m-am simtit exact ca la examenele din facultate. :)) M-am sucit si mi-am imaginat cam ce voi gati cu varietatile de paste pe care le voi primi. :) Asa am ajuns la reteta de azi.
  Cred ca ati mancat macar o data paste cu nuci, ei bine m-am gandit sa schimb macazul acestei retete si sa-i dau o tenta exotica. :) Va puteti inchipui ce bunatate a iesit? ♥ ♥ ♥
      
 Ingrediente:
  • 400 g melcisori Hutton
  • 600 ml apa
  • 150 ml  sirop din compotul de ananas
  • 120 g ciocolata alba
  • 8 felii ananas (din compot)
  • 4 lg cu varf fulgi de nuca de cocos
  • 1/8 lgt sare
  • 1/2 lgt esenta rom (optional)

Cum procedezi:

1. Pune  sirop din compotul de ananas, apa si sarea intr-un vas, cand da in clocot adauga melcisorii si lasa sa fiarba 6 minute la foc mic.

2. Opreste focul, ia pastele, scurgele, pune apa rece cat sa le cuprinda, invarte o data in vas si scurge-le imediat. 
3. Pune ciocolata rupta in bucati si 4 felii de ananas taiate cubulete, amesteca usor apoi adauga 2 lg cu varf nuca de cocos si esenta de rom si amesteca iar.
4. Pune pastele intr-un inel detasabil si lasa 5-10 min sa se racoreasca. Pune restul de nuca de cocos deasupra si orneaza cu restul feliilor de ananas. Luati inelul si le puteti setrvi calde sau reci. Orice varanta ati alege, pastele sunt la fel de bune. ♥ ♥ ♥

  S-aveti pofta!
























Comentarii